Benelli Velvet 125
Benelli Motorcycle Forum - Benelli Bike Discussions - Powered by vBulletin
Results 1 to 2 of 2

Thread: Benelli Velvet 125

Junior Member
    Member #
    21275

Benelli Velvet 125

Hello friends. I apologize for my English, the "translator". I have a Benelli Velvet 125. In my country, which is Portugal, there is almost no information about Benelli motorcycles. Only for Stands selling new motorcycles. When you have a used scooter and it breaks down, it is more complicated to find a solution to fix the scooter. I would like someone to help me, like an Aliexpress style website or another, to be able to buy the parts that you are not letting my motorcycle take off. I have the bike 125 and it sets 160 K / hour, but it doesn't get more than 85 k / hour. They already told me about the CDI, etc. But I don't know much about this subject. I would like my bike to be able to give at least 110/120 K / hour.
    I need your help.
    Thank you very much

Junior Member
    Member #
    21275
    [QUOTE = PirataMau; 259211] Olá amigos. Peço desculpas pelo meu inglês, o "tradutor". Tenho uma Benelli Velvet 125. No meu país, que é Portugal, quase não existe informação sobre as motos Benelli. Somente para Stands que vendem motocicletas novas. Quando você tem uma scooter usada e ela quebra, é mais complicado encontrar uma solução para consertá-la. Gostaria que alguém me ajudasse, como um site estilo Aliexpress ou outro, para poder comprar as peças que você não está deixando minha moto decolar. Tenho a moto 125 e marca 160 K / hora, mas não passa de 85 k / hora. Já me falaram do CDI, etc. Mas não sei muito sobre esse assunto. Gostaria que a minha bicicleta pudesse dar pelo menos 110/120 K / hora.
    Preciso da tua ajuda.
    Muito obrigado
    [/CITAR]

Obrigado pela não ajuda.
    Pensava que ia obter ajuda, mas enganei-me.

Sponsors