Cześć,
Nazywam się Jerzy i jestem nowym właścicielem klasycznego modelu Benelli 750 sei 76.
Mieszkam w Sydney i w zeszłym październiku kupiłem motocykl od ebay.au. To jest renowacja od podstaw, więc nie oszczędza się pieniędzy, aby doprowadzić motocykl do najlepszej formy.
Dobrze jest być częścią tego forum, mając nadzieję na uzyskanie dużej pomocy od motocyklistów, którzy podzielają tę samą pasję do motocykli Benelli.
Zamieszczę kilka zdjęć w miarę postępów renowacji.
Pozdrawiam
Jerzy
Podstawa siedzenia została świeżo pomalowana i użyto oryginalnej osłony, ponieważ nowa osłona nie jest tak dobra.
Nawiasem mówiąc,.....Prace lakiernicze zostały już wykonane przez Colide a Scope z Sydney. Kolor to Candy Green.
Właśnie skończyłem przód dzisiaj (27.09.2013), przedni błotnik poszedł do chromowania.
Poniżej: Zwracanie uwagi na małe szczegóły teraz, będzie nagrodą później, gdy motocykl zostanie ukończony.
Rama została pomalowana proszkowo i wyposażona w łożyska toczne, a niektóre inne części pomalowane ceramicznie, chromowane lub ocynkowane.
Nowe otwory w cylindrach dają pojemność 825 cm3. Mając wszystkie części silnika gotowe do montażu, wkrótce rozpocznie się odbudowa. Głowica silnika została już pomalowana na czarno.
Koła zostały wypolerowane i ponownie zmontowane ze szprychami ze stali nierdzewnej. Nowe łożyska zostały zamontowane na miejscu.
Kolejnym krokiem w celu osiągnięcia tego, co sprawi, że silnik będzie mocniejszy, jest modyfikacja wału korbowego.
(Po lewej) Powyżej, etap 1 i etap 2 możliwej modyfikacji wału korbowego Benelli 750 sei. (Środkowy) Szlifowany i wyważony wał korbowy do silnika mojego motocykla. (Po prawej) Wał korbowy umyty gotowy do montażu.
Zgodnie z radą Enrique z hiszpańskiego klubu Benelli używam tłoków i pierścieni CB 550 Four, aby dopasować je do mojej Benelli 750 sei.
Zwiększona pojemność silnika z zmodyfikowanym wałem korbowym da nadzieję na mocniejszy silnik.
Zaciski i pompa hamulcowa Brembo są gotowe.
Nazywam się Jerzy i jestem nowym właścicielem klasycznego modelu Benelli 750 sei 76.
Mieszkam w Sydney i w zeszłym październiku kupiłem motocykl od ebay.au. To jest renowacja od podstaw, więc nie oszczędza się pieniędzy, aby doprowadzić motocykl do najlepszej formy.
Dobrze jest być częścią tego forum, mając nadzieję na uzyskanie dużej pomocy od motocyklistów, którzy podzielają tę samą pasję do motocykli Benelli.
Zamieszczę kilka zdjęć w miarę postępów renowacji.
Pozdrawiam
Jerzy




Podstawa siedzenia została świeżo pomalowana i użyto oryginalnej osłony, ponieważ nowa osłona nie jest tak dobra.
Nawiasem mówiąc,.....Prace lakiernicze zostały już wykonane przez Colide a Scope z Sydney. Kolor to Candy Green.



Właśnie skończyłem przód dzisiaj (27.09.2013), przedni błotnik poszedł do chromowania.
Poniżej: Zwracanie uwagi na małe szczegóły teraz, będzie nagrodą później, gdy motocykl zostanie ukończony.



Rama została pomalowana proszkowo i wyposażona w łożyska toczne, a niektóre inne części pomalowane ceramicznie, chromowane lub ocynkowane.


Nowe otwory w cylindrach dają pojemność 825 cm3. Mając wszystkie części silnika gotowe do montażu, wkrótce rozpocznie się odbudowa. Głowica silnika została już pomalowana na czarno.

Koła zostały wypolerowane i ponownie zmontowane ze szprychami ze stali nierdzewnej. Nowe łożyska zostały zamontowane na miejscu.
Kolejnym krokiem w celu osiągnięcia tego, co sprawi, że silnik będzie mocniejszy, jest modyfikacja wału korbowego.



(Po lewej) Powyżej, etap 1 i etap 2 możliwej modyfikacji wału korbowego Benelli 750 sei. (Środkowy) Szlifowany i wyważony wał korbowy do silnika mojego motocykla. (Po prawej) Wał korbowy umyty gotowy do montażu.
Zgodnie z radą Enrique z hiszpańskiego klubu Benelli używam tłoków i pierścieni CB 550 Four, aby dopasować je do mojej Benelli 750 sei.
Zwiększona pojemność silnika z zmodyfikowanym wałem korbowym da nadzieję na mocniejszy silnik.

Zaciski i pompa hamulcowa Brembo są gotowe.

